Eventy zimowe – czyli jak robić skuteczny marketing na śniegu.

Event zimą to chyba ostatnia myśl jaka pojawia się w głowie klienta firmy eventowej. Pierwsze myśli i skojarzenia z tego rodzaju działaniami marketingowymi rzeczywiście kierują nas w stronę miesięcy ciepłych – wiosennych / letnich. Większość firm eventowych z powodzeniem walczy z tym stereotypem. Cel jest porosty – wykorzystać fantastyczne warunki zimowe do realizacji świetnego wydarzenia, pozyskać nowych klientów i zwiększyć wyniki sprzedażowe.

Bo zima jest od tego by bawić się na całego! To kapitalne tło na eventy w górach czy imprezy dla firm. Trzeba mieć tylko pomysł, wiedzieć gdzie i jak je zrealizować dane wydarzenie.

Sporty zimowe wywołują pozytywne emocje i skojarzenia. Zadaniem firmy eventowej jest sprawienie by uwolniona spora dawka endorfin kojarzyła się z organizatorem i marką. Przejdźmy jednak do konkretów.

 

Co i gdzie można robić zimą?

Jako miejsce docelowe proponujemy wybrać górski region turystyczny. Piękno krajobrazu otulonego puchową zimową kołderką wywoła pozytywne skojarzenia wśród uczestników oraz wprowadzi ich w błogi nastrój. Baza turystyczna regionu zapewni nam wsparcie logistyczne i zaplecze. Co do samych atrakcji sportowych to tu arsenał jest ogromny. Od off-roadu na skuterach śnieżnych, poprzez wykonywanie rzeźb z lodu czy kulig saniami zaprzężonymi w góralskie konie. Sporym zainteresowaniem cieszą się imprezy z kapelami regionalnymi oraz potrawami specyficznymi dla danego regionu.

 

Cytując najlepszych w branży – ogranicza Cie jedynie wyobraźnia i budżet – nigdy pora roku!