Skuteczna promocja imprezy integracyjnej.

Obecnie, jeśli firma lub jej produkt ma być obecna, widoczna i atrakcyjna dla otoczenia musi zaistnieć w mediach. Przede wszystkim w sieci – czyli największej bazie informacyjnej każdego kraju, kontynentu i całego Świata. Jeśli zbagatelizujesz potęgę Internetu nie tylko stracisz mnóstwo potencjalnych klientów, ale przede wszystkim przestaniesz się liczyć co jest zazwyczaj pierwszym krokiem do upadku.

Do najczęstszych praktyk promocyjnych stosowanych przez najlepsze firmy eventowe na świecie należą:

  •  stosowanie mailingu internetowego i newstettera – oba działania polegają na trafianiu do potencjalnych odbiorców za pomocą poczty elektronicznej. Rożnica pomiędzy tymi dwoma bardzo popularnymi metodami polega na tym, że mailing ma charakter reklamowy a newstetter informacyjny. W przypadku takiej formy promocji istotną rolę odgrywa baza mailingowa. Można tworzyć własne bazy lub skorzystać z oferty firm, które za odpowiednią opłatą udostępnią nam swoją.
  • umieszczenie informacji na oficjalnej stronie internetowej firmy oraz portalach społecznościowych (np. facebook, twitter) – oba działania polegają na trafieniu do potencjalnych odbiorców poprzez serwis www. W tym przypadku informacja o planowanej imprezie integracyjnej trafi do osób, które nas już znają i zaglądają na nasze strony.  Po jej zakończeniu warto wrzucić do sieci kilka fotek prezentujących to jak się w trakcie imprezy bawiliśmy oraz poprosić uczestników o opinie. Przyczyni się do do wzrostu zainteresowania kolejnymi tego rodzaju akcjami. To naprawdę prosta i bezpłatna forma promocji.
  • reklama flash i reklama banerowa – najdroższa forma reklamy, nie tylko ze względu na koszty związane z opracowaniem i przygotowaniem jej formy graficznej, ale także z umieszczeniem jej na popularnych portalach internetowych. Trzeba doskonale wiedzieć gdzie chce się ją umieścić, a tym samym do kogo finalnie ma trafić informacja i przekaz reklamowy.

Sposobów jest wiele. Można korzystać z pomysłów najlepszych lub wypracować swój własny. A może kombinacja powyższych?