Media społecznościowe – INSTAGRAM.

Kiedy w 2012 roku Facebook kupił Instagram wszyscy dziwili się „po co?”. Zakup tej „banalnej” aplikacji okazał się świetnym krokiem. Z roku na rok pojawia się coraz więcej sygnałów przemawiających za tą decyzją.

Pomimo upływu lat „Instagram” jest aplikacją niedocenianą przez wiele firm. Oczkiem w głowie speców od marketingu jest Facebook. A przecież Instagram potencjał ma ogromny. To potężne źródło wartościowego ruchu oraz bardzo przyjazne miejsce do kontaktu z klientami. Jak wynika ze statystyk z aplikacji korzysta ok. 42% wszystkich użytkowników Internetu. Ponad połowa z nich jest w wieku 15-35 lat. Wystarczy odrobina kreatywności w korzystaniu z wszystkich dostępnych w aplikacji opcji, by skupić wokół siebie sporą grupę aktywnych followersów – klientów.

Jak zaistnieć na Instagramie?

  • uzupełnij profilu swojej firmy w 100% – kreuj profesjonalny wizerunek,
  • wrzucaj zdjęcia i filmy – urozmaicają profil,
  • stosuj hashtagi – dzięki nim dotrzesz do większej ilości odbiorców,
  • prowadź akcje promocyjne – konkursy, zniżki.

Zgadzamy się ze stwierdzeniem, że nie warto być obecnym we wszystkich mediach społecznościowych. Lecz w takim medium społecznościowym jak Instagram nie wypada nie być.