Klient biznesowy a klient indywidualny w hotelu.
Hotele zajmujące się organizacją spotkań biznesowych bez problemów przechodzą od obsługi klienta firmowego do obsługi klienta indywidualnego. A nie jest to łatwe. Każdy z tych klientów jest inny. Każdy oczekuje od hotelu czegoś innego. Niejednokrotnie połączenie dużej konferencji z przyjmowaniem gości indywidualnych stanowi nie lada wyzwanie dla pracowników hotelu.
Należy tu napisać głównie o hałasie jaki towarzyszy organizacji konferencji a niejednokrotnie przeszkadza wypoczywającym na wakacjach lub feriach rodzinom z dziećmi. Organizacja dwóch dużych imprez dla klienta biznesowego i indywidualnego – konferencji i wakacji – to mega sprawdzian dla personelu hotelu. Muszą udowodnić poziom profesjonalizmu jaki prezentują. Zadowolenie zupełnie obcych osobie ludzi i zachęcenie ich do przyjazdu kolejny raz to cel nadrzędny. Hotele takie jak Hotel Activa przykładają się niezwykle pieczołowicie do organizacji konferencji i rodzinnych pobytów wakacyjnych. Mając na uwadze potrzeby indywidualnych gości tak opracowują plan i przebieg konferencji by nie kolidowała ona z zajęciami animacyjnymi dla rodzin z dzieciakami. Zaś pomysł na wczasy z dziećmi w górach nie przeszkadzał gościom konferencyjnym. Zasada ta sprawdza się też przy organizacji imprezy integracyjne w górach.