Cechy idealnego pracownika.
Wiele osób zaczyna pracę ok kawy, przerwy na papieroska lub ploteczek. Jeszcze inni notorycznie się spóźniają, a jeśli już łaskawie pojawią się w pracy to większość czasu spędzają na portalach społecznościowych. W ostatecznym rozrachunku nie wyrabiają się z zleconą pracą i muszą zabierać ją do domu. A wystarczy tak niewiele by stać się pracownikiem roku i ideałem w oczach własnego szefa. Prezentujemy cechy idealnego pracownika. Uwaga! Lista jest subiektywna, a kolejność przypadkowa.
- Idealny pracownik to taki, który… ma ma wysoki poziom kompetencji.
- Idealny pracownik to taki, który… potrafi pracować sam oraz w grupie.
- Idealny pracownik to taki, który… potrafi pracować pod presją czasu i w stresie.
- Idealny pracownik to taki, który… jest dobrze zorganizowany i świetnie planuje swój czas.
- Idealny pracownik to taki, który… dąży do własnego rozwoju.
- Idealny pracownik to taki, który… ma wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
- Idealny pracownik to taki, który… potrafi przyznać się do błędu i bierze za niego odpowiedzialność.
- Idealny pracownik to taki, który… jest powszechnie lubiany i szanuje prace oraz innych
- Idealny pracownik to taki, który… rozwiązuje problemy w grupie.
- Idealny pracownik to taki, który… jest asertywny.
Dotrwałeś w czytanie do końca? Jesteś pracownikiem na medal!