Cechy idealnego pracownika.

Wiele osób zaczyna pracę ok kawy, przerwy na papieroska lub ploteczek. Jeszcze inni notorycznie się spóźniają, a jeśli już łaskawie pojawią się w pracy to większość czasu spędzają na portalach społecznościowych. W ostatecznym rozrachunku nie wyrabiają się z zleconą pracą i muszą zabierać ją do domu. A wystarczy tak niewiele by stać się pracownikiem roku i ideałem w oczach własnego szefa. Prezentujemy cechy idealnego pracownika. Uwaga! Lista jest subiektywna, a kolejność przypadkowa.

  1. Idealny pracownik to taki, który… ma ma wysoki poziom kompetencji.
  2. Idealny pracownik to taki, który… potrafi pracować sam oraz w grupie.
  3. Idealny pracownik to taki, który… potrafi pracować pod presją czasu i w stresie.
  4. Idealny pracownik to taki, który… jest dobrze zorganizowany i świetnie planuje swój czas.
  5. Idealny pracownik to taki, który… dąży do własnego rozwoju.
  6. Idealny pracownik to taki, który… ma wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
  7. Idealny pracownik to taki, który… potrafi przyznać się do błędu i bierze za niego odpowiedzialność.
  8. Idealny pracownik to taki, który… jest powszechnie lubiany i szanuje prace oraz innych
  9. Idealny pracownik to taki, który… rozwiązuje problemy w grupie.
  10. Idealny pracownik to taki, który… jest asertywny.

Dotrwałeś w czytanie do końca? Jesteś pracownikiem na medal!